0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Polska marka
Gwarancja zwrotu gotówki
Bezpieczeństwo zakupów
Szybka dostawa 1-3 dni

Regulamin

Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego
www.odziezroboczaibhp.pl oraz zasady jego funkcjonowania.
§ 2 Postanowienia ogólne
1. Właścicielem i administratorem sklepu internetowego MK CORP SP. Z O.O.
ANTONIA VIVALDIEGO 5A, 52-129 WROCŁAW, NIP 8992837661
2. Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w
tym zamieszczone zdjęcia stanowi własność sklepu internetowego
www.odzieżroboczaibhp.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa
autorskiego.
3. Znak towarowy www.odzieżroboczaibhp.pl jest znakiem zarejestrowanym i
zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym.
§ 3 Konto
1. Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego
www.odzieżroboczaibhp.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia
elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
2. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem
danych personalnych Klienta. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login
oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
3. Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą
których loguje się do sklepu internetowego.
4. Korzyścią posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, udział w
konkursach, otrzymywanie newsletterów.
§ 5 Warunki zawierania umowy sprzedaży
1. Klient może złożyć zamówienie po zarejestrowaniu poprzez swoje konto jak również
nie posiadając konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest
wypełnienie formularza zamówienia.
2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący
podatek VAT.
3. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu
zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w
trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden
ukryty koszt.
4. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go
zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego
złożenia zamówienia.
5. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła
„Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” jest jednoznaczne z zawarciem przez
Kupującego umowy sprzedaży. Klient zobowiązany jest do opłaty paczki, gdy oznaczy w
zamówieniu za pobraniem.
6. Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu
zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi
wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do
formularza podczas składania zamówienia.
7. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia
umowy.
§ 6 Warunki i termin płatności
1. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
1.1 Płatność gotówką za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki.
1.2 Płatność za pomocą systemu szybkich płatności: Przelewy24, Blik 1.3 Płatność
PayPal
1.4 Płatność Bonem podarunkowym poprzez kod
2. Po złożeniu zamówienia i nie opłaceniu go w czasie 15 min poprzez udostępnione
przez nas formy płatności umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a
zamówienie automatycznie anulowane.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient
obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
§ 7 Warunki i termin dostawy zamówienia
1. W przypadku wyboru płatności za pobraniem zamówienie zostanie przekazane do
realizacji po chwili jego złożenia.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem lub kartą płatniczą zamówienie zostanie
przekazane do realizacji po chwili uznania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy.
3. Termin realizacji zamówień to 1-3 dni roboczych.
4. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza
granicami Kraju według cennika firm kurierskich.
5. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy”
oraz w trakcie składania Zamówienia.
6. Czas transportu produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze (zgodnie
z umową z firmą dostarczającą produkt).
7. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku
zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w
transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie
wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić
wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
§ 8 Bony podarunkowe
1. Bon podarunkowy – bon towarowy na okaziciela, umożliwiający Klientowi zapłatę
ceny Produktu w sklepie stacjonarnym(targi), do wartości zgromadzonych na tym bonie
środków pieniężnych utrwalony na nośniku materialnym (karta plastikowa, papierowa)
lub w postaci cyfrowej w sklepie internetowym.
2. Wydawca – Sprzedawca w rozumieniu niniejszego regulaminu.
3. Nabywca – osoba, która dokonuje przekazania środków pieniężnych na rzecz
Wydawcy w wysokości równej wartości bonu, w zamian za co otrzymuje od Wydawcy
Bon podarunkowy.
4. Użytkownik – posiadacz bonu podarunkowego, przedstawiający go do realizacji
sklepie stacjonarnym lub sklepie internetowym.
5. Wydawca zobowiązuje się do przekazania Nabywcy Bonu podarunkowego, a
następnie do przyjmowania go do realizacji w sklepie stacjonarnym lub sklepie
internetowym. Nabywca zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych
w kwocie równej wartości bonu.
6. Bon podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne.
7. Bony zakupione w sklepie stacjonarnym można realizować w sklepie stacjonarnym
oraz on-line, bony zakupione w sklepie internetowym można realizować wyłącznie w
sklepie internetowym.
8. Bon podarunkowy zachowuje ważność przez okres dwóch miesięcy od dnia jego
wydania Nabywcy. Okres ważności nie może zostać przedłużony.
9. Bon podarunkowy jest do jednorazowego użytku, Wydawca nie odtwarza duplikatu
bonu.
10. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za bony podarunkowe, które zostały
utracone lub uszkodzone po ich wydaniu Nabywcy. W wypadku utraty, zniszczenia lub
kradzieży bonu podarunkowego Użytkownikowi nie przysługują wobec Wydawcy żadne
roszczenia.
11. Wydawca jest zobowiązany do poinformowania Użytkownika, że Bon podarunkowy:
11.1 może być zrealizowany wyłącznie w sklepie stacjonarnym lub sklepie internetowym;
11.2 nie podlega wymianie na środki pieniężne;
11.3 posiada termin ważności, po którym nie może być zrealizowany.
12. Wydawca ma prawo odmówić realizacji Bonu podarunkowego w wypadku:
12.1 upływu jego terminu ważności;
12.2 uszkodzenia bonu w stopniu uniemożliwiającym odczytanie danych na nim
zapisanych.
13. W wypadku gdy cena Produktów nabywanych przez Użytkownika z wykorzystaniem
Bonu podarunkowego będzie wyższa niż wartość bonu, Użytkownik zobowiązany będzie
różnicę dopłacić gotówką lub kartą płatniczą.
14. W wypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu Produktów nabytych w przy użyciu
Bonu podarunkowego Użytkownik otrzyma od Wydawcy nowy bon o wartości
odpowiadającej cenie Produktów podlegających zwrotowi. Bon podarunkowy, który
Wydawca wyda Użytkownikowi zgodnie z postanowieniam niniejszego punktu, będzie
miał dwumiesięczny okres ważności, licząc od dnia jego wydania.
15. Bon podarunkowy jest jednorazowy tzn. że winien być wykorzystany przy zakupach
o wartości równej bądź przekraczającej wartość bonu. W przypadku zakupu poniżej
kwoty wartości bonu nie może być on użyty drugi raz i nie zostaie wygenerowany nowy
bon na pozostałą wartość.
§ 9 Reklamacje i zwroty
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
2. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego
formularza pocztą
elektroniczną na adres biuro@haftyolawa.pl
3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać
kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu: SKLEP BHP 55-200 Oława, Sw.
Rocha 1/1 wraz z potwierdzeniem sprzedaży i dołączonym protokołem reklamacyjnym ,
które są do pobrania na stronie www.odziezroboczaibhp.pl
4. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest potwierdzenie sprzedaży lub faktura.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie
później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia
procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub
zwrotu dostępny na stronie www.varlesca.pl oraz potwierdzenie sprzedaży lub faktura.
Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie
w rozpatrzeniu reklamacji.
6. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest
określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie
Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
6.1. Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi. Podstawa prawna: art. 558 § 1 oraz
560 Kodeksu cywilnego
A) W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z
tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
-wymiany towaru na nowy;
-naprawy towaru;
-obniżenia ceny;
-odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym
wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się
to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Pod uwagę mogą być brane
następujące okoliczności:
-łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; -charakter wady – istotna czy
nieistotna;
-to, czy towar był wcześniej reklamowany.
6.2 Klient-Konsument, przepisy zawarte w Kodeksie cywilnym w zakresie rękojmi za
wady, co do zasady będą miały również zastosowanie do tego podmiotu. Jednakże w
takiej sytuacji nie będą miały zastosowania przepisy dotyczące ograniczeń w modyfikacji
odpowiedzialności z tytułu rękojmi (tj. rozszerzenia ją, ograniczenia lub wyłączenia).
7. W przypadku zauważonych braków, wad w przesyłce lub niezgodności z
zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym BOK nie później jednak niż w
ciągu 24 godz od momentu odbioru przesyłki od kuriera.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność
gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o
odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres
biuro@haftyolawa.pl lub kurierem (pocztą polską) na adres: SKLEP BHP 55-200 Oława,
Św. Rocha 1/1
1.1 Klient Konsument prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będzie miał
możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jak Konsument, wyłącznie w
przypadku gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się
przedsiębiorca,a sam zakup nie ma charakteru zawodowego.
2. W przypadku odstąpienia od umowy konsument i klient-konsument odpowiada
materialnie jedynie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z
nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i
funkcjonalności.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o
odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w
tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar zgodnie z opisem:
a. Przy płatności za pobraniem lub przy przedpłacie na konto bankowe na numer konta
podany w formularzu
b. Przy płatności Paypal na konto Paypal
c. Przy płatności Przelewy24 na konto Przelewy24, z którego zamówienie zostało
opłacone. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania
produktu z powrotem.
4. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu produktu.
§ 11 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie
Klientów nie będących konsumentami, a w przypadku prowadzenia jednoosobowej
działalności gospodarczej, nie posiadających charakteru zawodowego Sprzedającego.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem
niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo
ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w
całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz
faktu zawarcia umowy sprzedaży.
§ 12 Dane osobowe i pliki cookies
1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji
zamówienia.
2. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w inny celu niż
realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody.
3. Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, w najlepszy możliwy sposób,
uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby trzecie. Użytkownik ma prawo wglądu do
swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
4. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje
tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie,
smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny
Sprzedawcy.
5. Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Klienta, a następnie
uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach
marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania sklepu
internetowego.
6. Sprzedawca niniejszym informuje Klienta, że istnieje możliwość takiej konfiguracji
przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na
urządzeniu końcowym Klienta. W takiej sytuacji, korzystanie ze sklepu internetowego
przez Klienta może być utrudnione.
7. Sprzedawca niniejszym wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Klienta usunięte
po ich zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki
internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi
dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Klient.
§ 13 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
2. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie
www.clover.net.pl oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą
elektroniczną na wskazany w formularzy rejestracyjnym adres e-mail.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych
przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy
sprzedaży.

Pozwól nam pomóc Ci w wyborze odzieży roboczej
ODKRYJ TERAZ
o nas
kontakt
Copyright © 2024 odziezroboczaibhp.pl. All rights reserved
Projekt i realizacja: Webelite.com.pl
crossmenu